Întrebări frecvente
LIVRARE:
Coletele pot fi verificate înainte de plată?
Da, desigur, fiecare colet trimis de noi are o opțiune de verificare înainte de plată și vă recomandăm s-o revizuiți înainte de plată pentru a vă asigura că produsul va satisface nevoile dvs.
Coletele sunt asigurate?
Da, fiecare colet este asigurat, iar curierul este responsabil pentru sosirea acestuia la dumneavoastră intact.
Pot fi livrate? Cu ce companie de curierat lucrați?
Lucrăm cu compania de curierat FAN și trimitem colete în orice punct din România, atât la fiecare punct de livrare FAN, cât și la o adresă personală.
Care este prețul de livrare?
Costul livrării este determinat de volumul, greutatea și dacă plata se va realiza la livrare sau online.
Trebuie să ridic coletul imediat ce ajunge la punctul de livrare al curierului?
Nu, nu trebuie. Aveți la dispoziție 5 zile lucrătoare pentru a ridica comanda.
Cât timp durează livrarea?
Fiecare comandă va fi expediată în termen de 2-3 zile lucrătoare.
PRODUSE:
Ce dimensiuni are produsul?
Avem o varietate de produse și la fiecare produs veți găsi informații despre dimensiunile exacte.
Prețul afișat este pe bucată? Pe metru pătrat sau pe metru liniar?
Prețurile afișate sunt pe bucată.
Unde se pot vedea produsele? Pot fi achiziționate local?
Depozitul nostru este situat în orașul Plovdiv. Clienții noștri sunt întotdeauna bineveniți să vadă sau să achiziționeze oricare dintre produsele noastre.
Oferiți instalare?
Din păcate nu oferim servicii de instalare, dar încercăm să oferim produse care se instalează rapid, ușor și curat.
Cum se instalează? Care ar trebui să fie suprafața și ar trebui să fie pretratată?
Am plasat instrucțiuni de instalare la fiecare produs pentru a ne asigura că plasați produsele corect, iar rezultatul final vă va satisface.
Sunt ușor combustibile? Pot fi instalate în jurul unei sobe?
Produsele nu sunt ușor combustibile, dar vă recomandăm să le instalați în jurul unei sobe la cel puțin 30 cm distanță.
Cum sunt ambalate? Au greutate mare, sunt greu de transportat?
Încercăm să ambalăm produsele astfel încât să fie convenabile pentru transport, dacă aveți nevoie de informații suplimentare, nu ezitați să ne contactați.
Pot fi/Cu ce și cum pot fi tăiate?
Produsele pot fi, de obicei, tăiate cu un cutter, polizor, ferăstrău circular etc.
Pot fi montate pe o suprafață umedă?
Nu recomandăm amplasarea produselor pe o suprafață care e umedă, deoarece chiar dacă se lipesc, nu vor rezista mult timp, iar scopul nostru este să facem treaba pentru tine și să ne bucurăm de produsele noastre ani de zile...
Cum pot fi curățate?
Majoritatea produselor pe care le oferim sunt lavabile. Puteți afla mai multe despre curățare în informațiile despre produse.
Sunt sigure pentru copii?
Produsele noastre sunt sigure pentru toți membrii familiei dvs.
PLATĂ:
Ce metode de plată pot folosi?
Puteți plăti la livrare, prin transfer bancar sau cu un card de credit/debit.
Cum știu dacă plata a fost efectuată cu succes?
După efectuarea plății, veți primi o confirmare la adresa de e-mail pe care ați furnizat-o.
Dacă am o problemă încercând să plătesc, ce ar trebui să fac?
În acest caz, este o idee bună să ne contactați pentru a vă ajuta.
Pot plăti curierului cu un card?
Da, desigur, puteți plăti la livrare atât în numerar, cât și cu cardul.
RECLAMAȚII:
Pot returna/schimba coletul?
Da, desigur, în termen de 30 de zile de la primirea produselor, aveți dreptul să le returnați dacă nu sunt deteriorate.
Pentru a returna sau schimba, puteți utiliza formularul https://artoaza.com/vrashtane-i-zamyana
(în acest caz, este important să știți că trebuie să plătiți livrarea și să asigurați coletul pentru a vă asigura că nu nimic nu va fi deteriorat. )
Ce trebuie să fac în cazul în care există deteriorări ale produselor?
În acest caz, este important să faceți fotografii cu daunele și să ne contactați imediat, astfel încât să te putem ajuta cât mai bine.
Cât durează returnarea sau schimbul?
Încercăm să cooperăm cât mai repede posibil și, deși legea prevede 14 zile, noi reușim întotdeauna să răspundem în cel mult 5 zile lucrătoare.
Cum obținem produsele?
Produsele sunt bine ambalate de noi și puteți alege dacă să le primiți la ușa casei dvs. sau la un punct de livrare, este obligatoriu să utilizați opțiunea de verificare înainte de plată.