При нужда от съдействие:

+40372786133 

Returnare sau înlocuire

1. Fiecare utilizator are dreptul de a returna sau înlocui un produs în termen de 14 /paisprezece/ zile de la data primirii. Costurile de curierat vor fi suportate de utilizator.

2. Returnarea unui produs este permisă în următoarele cazuri:
 - în cazul unui produs defect
 - când produsul nu satisface clientul
 - atunci când dimensiunea produsului este diferită de descrierea de pe site.
3. Pentru a returna sau înlocui un produs, este necesar ca produsul:
 - să nu fie utilizat și în forma în care a fost primit;
 - să fie returnat în ambalajul în care a fost primit;
 - să fie însoțit de toate documentele însoțitoare, factură sau chitanță;
 - trebuie să fie bine ambalat.
4. Cererea de returnare/înlocuire a bunurilor trebuie fi depusă online în termen de 14 zile prin opțiunea de returnare și înlocuire în magazinul electronic www.artoaza.ro, de la data primirii comenzii. Puteți face o astfel de solicitare aici:

  1. Pentru oaspeți
  2. Pentru utilizatorii înregistrați


5. Cererea trebuie să conțină:
Telefon de contact
Numele complet al clientului
Numărul de comandă
Metoda de plată descrisă: Cu cardul prin site, prin transfer bancar sau prin compania de curierat FAN. (SUMA VA FI RAMBURSATĂ PRIN METODA PE CARE AȚI PLĂTIT-O PENTRU COMANDĂ.)
6. Opțiuni de înlocuire:
Înlocuirea aceluiași model (alt număr, culoare etc.).
Înlocuiți cu un alt articol de aceeași valoare sau mai mare (clientul plătind diferența).
7. Returnarea/înlocuirea se face numai prin curier FAN pe cheltuiala clientului la următoarea adresă:

8. Termenul limită pentru rambursarea sumelor plătite cu cardul sau prin transfer bancar.
În conformitate cu prevederile Legii privind protecția consumatorilor ARTOAZA OOD va rambursa clientului suma plătită în termen de 14 zile calendaristice de la data la care clientul și-a exercitat dreptul de a returna bunurile (data de începere va fi data la care ARTOAZA OOD a primit fizic bunurile returnate de la client, cu excepția cazului în care clientul și-a plătit comanda la livrare, caz în care suma va fi rambursată atunci când ARTOAZA OOD primește și revizuiește bunurile returnate).
9. Compania ARTOAZA OOD nu va fi răspunzătoare pentru datele incorecte completate în timpul înregistrării, precum și în formularele de rambursare sau întârzierile companiilor de curierat, care pot duce la întârzierea perioadei de rambursare, PENTRU COMENZI DE CURIERAT DETERIORATE LA TRANSPORT sau la apariția altor inconveniente pentru client.
* COMENZILE DETERIORATE NU SUNT ACCEPTATE!

10. Termen limită pentru efectuarea unei înlocuiri.
Înlocuirea bunurilor se va face în termen de 30 de zile de la data la care ARTOAZA OOD a primit fizic bunurile returnate de la client.
ARTOAZA OOD vă asigură că plățile online sunt protejate de un sistem de prelucrare a datelor cu caracter personal.

Pentru întrebări suplimentare, nu ezitați să ne contactați la [email protected] sau la telefon. +40372786133.